Vi utmanar normen genom bättre villkor
Ellary är en innehållsbyrå som arbetar med innehåll i alla dess tidigare samtidigt som vi utmanar priser och villkor i branschen.
Ellary ser till att företag alltid har färskt och bra innehåll i sina kanaler
Ellary grundades i januari 2022 som en beta där dess enda funktion var att testa om företag skulle vara intresserad av att köpa inlägg i sociala medier till en billigare peng och till schystare villkor än vad som är norm i branschen.
Det visade sig snabbt att vi hade rätt och att vår prisbild och schysta villkor var den faktor som avgjorde köp. Succén var en faktor och vi blev snabbt tvungna att pausa marknadsföringen om oss för att förfrågningarna var för många — när företagen såg våra leveranser och dess kvalitet så kom också sidoförsäljningen om vi också kunde leverera andra produkter och tjänster.
Vi tog därför ett snabbt beslut om att Ellary skulle få blomma ut i all sin prakt och på bara ett par månader gick vi från beta till en fullskalig innehållsbyrå med hundratals kunder.
"Vi utmanar normen på marknaden genom att vi kör schysta villkor och humana priser utan att för den delen tumma på kvalitet eller leverans" — Linnéa Kumlin, VD Ellary
Vad är framtiden för Ellary?
Det återstår att se, det vi vet är att vi kommer att vara lyhörda och ödmjuka inför att förändra vårt erbjudande efter vad våra kunder är i behov av. Vi kommer att hitta nya vägar för att skapa vägar för att bryta normen och hitta vägar som gör att fler får upp ögonen för att innehålla inte behöver kosta skjortan och halva brallan.